Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Große Schirbeck

by Auf-Schalke     Germany > Schleswig-Holstein > Plön

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 54° 24.410' E 010° 24.470' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Time required: 0:15 h 
 Hidden on: 29 October 2011
 Listed since: 29 October 2011
 Last update: 11 July 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCD5ED

0 Found
3 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
115 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Vogelschutzgebiet Östliche Kieler Bucht (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Große Schirbeck    Found 0x Not found 3x Note 0x Maintenance 1x

OC-Team Archived 11 July 2013 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als einem Jahr „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Not found 10 July 2012 Sandro Rodriguez did not find the geoacache

Wir haben lange gesucht und,... Not Found.... Traurig, schade, schade, Koordinaten, sind sicher circa, but not exactly. Wir haben viele Orte entdeckt, wo es gewesen sein, könnte, aber es war nicht da. 8) Wir haben schon einige OC, und GC gesucht und die meisten auch gefunden, aber der hier ist sehr komisch und motiviert nicht unbedingt zu einem neuen Anlauf. Also Vorsicht, die Umgebung ist sehr schön aber der Verstecker war sicher nicht der Beste. Es gibt leider Schwarze Schafe, Kopf hoch, Cachen ist wundervoll, OC im besonderen.

Not found 02 June 2012 dellwo did not find the geoacache

Hier habe ich lange gesucht, aber nichts gefunden. Die Koords schickten mich mittenrein, der Hint halb zum Wasser 10m in die eine Richtung, der andere Hintteil, eher zu den Bahnschienen. Das verwirrte mich leider.

mal sehen, was sich hier tut, dann komme ich wieder.

 

Trotzdem danke für den Cache.

Grüße dellwo

Not found 31 March 2012 Geomalte did not find the geoacache

Schade !