Waypoint search: 

Temporarily not available

 
Traditional Geocache

Himmelfahrt

by westprignitz     Germany > Brandenburg > Prignitz

Attention! This Geocache is "Temporarily not available"! The geocache itself or parts of it are missing or there are other issues that make a successful search impossible. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 53° 07.281' E 011° 46.552' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Temporarily not available
 Time required: 0:10 h 
 Hidden on: 06 May 2012
 Listed since: 04 May 2012
 Last update: 19 December 2023
 Listing: https://opencaching.de/OCE230
Also listed at: geocaching.com 

6 Found
1 Not found
0 Notes
3 Maintenance logs
0 Watchers
0 Ignorers
38 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Route

Description    Deutsch (German)

Ein recht makaberer Ort, wo einst zu DDR-Zeiten die Kadaver der Tiere gesammelt wurden, um dann entsorgt zu werden.


Besonders im Sommer und montags war die Ecke sehr verrucht.
Ausführlicher möchte ich an dieser Stelle nicht werden.

CacherCounter

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Himmelfahrt    Found 6x Not found 1x Note 0x Maintenance 3x

Temporarily not available 19 December 2023 westprignitz has disabled the cache

Wartung nötig

Available 04 June 2020 westprignitz has maintained the cache

Temporarily not available 09 April 2020 westprignitz has disabled the cache

Die Rechtslage zur Coronakrise lässt für mich nur einen Schritt zu.
Ich werde meine Caches vorübergehend ab sofort disablen.
Fundlogs werden gelöscht!

Found 21 July 2017, 16:15 Glubosch found the geocache

Am 21.07.2017 um 16:15 Uhr zusammen mit Unimatrix Zero gefunden. Der einzige Kadaver, den wir hier fanden, war leider das Logbuch. Dank meines Stifts mit Gasdruckmine konnten wir uns zwar eintragen, aber wirklich schön sind klitschnasse Logbücher natürlich trotzdem nicht. Doch wie ich sehe ist ja mittlerweile ein neues vor Ort und unsere Nachfolger müssen sich mit diesem Problem nicht mehr auseinandersetzen. Vielen Dank fürs Verstecken!

  New coordinates:  N 53° 07.281' E 011° 46.552', moved by 25 meters

Found 14 June 2014, 17:07 galoca found the geocache

Auch hier war die Suche dank des Hints sehr einfach. So einen ähnlichen Ort gab es mal im Wald zwischen Perleberg und Weisen. An den Gestank kann ich mich noch sehr gut erinnern...  :( Die Dose war schnell gefunden und alles wie vorgefunden hinterlassen.

DfdC und Grüße an westprignitz!