Waypoint-zoeken: 

Tijdelijk niet beschikbaar

 
Traditionele cache

Himmelfahrt

door westprignitz     Duitsland > Brandenburg > Prignitz

Attentie! Deze cache is "Tijdelijk niet beschikbaar"! De cache zelf of delen ervan zijn niet beschikbaar of er zijn andere problemen, die het vinden niet mogelijk kunnen maken. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 07.281' E 011° 46.552' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Tijdelijk niet beschikbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h 
 Verborgen op: 06. mei 2012
 Listed since: 04. mei 2012
 Laatste verandering: 19. december 2023
 Listing: https://opencaching.de/OCE230
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

6 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Maintenance logs
0 Volgers
0 Negeerders
38 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Route

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein recht makaberer Ort, wo einst zu DDR-Zeiten die Kadaver der Tiere gesammelt wurden, um dann entsorgt zu werden.


Besonders im Sommer und montags war die Ecke sehr verrucht.
Ausführlicher möchte ich an dieser Stelle nicht werden.

CacherCounter

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Himmelfahrt    Gevonden 6x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Maintenance 3x

Tijdelijk niet beschikbaar 19. december 2023 westprignitz has disabled the cache

Wartung nötig

Beschikbaar 04. juni 2020 westprignitz has maintained the cache

Tijdelijk niet beschikbaar 09. april 2020 westprignitz has disabled the cache

Die Rechtslage zur Coronakrise lässt für mich nur einen Schritt zu.
Ich werde meine Caches vorübergehend ab sofort disablen.
Fundlogs werden gelöscht!

Gevonden 21. juli 2017, 16:15 Glubosch heeft de cache gevonden

Am 21.07.2017 um 16:15 Uhr zusammen mit Unimatrix Zero gefunden. Der einzige Kadaver, den wir hier fanden, war leider das Logbuch. Dank meines Stifts mit Gasdruckmine konnten wir uns zwar eintragen, aber wirklich schön sind klitschnasse Logbücher natürlich trotzdem nicht. Doch wie ich sehe ist ja mittlerweile ein neues vor Ort und unsere Nachfolger müssen sich mit diesem Problem nicht mehr auseinandersetzen. Vielen Dank fürs Verstecken!

  New coordinates:  N 53° 07.281' E 011° 46.552', moved by 25 meters

Gevonden 14. juni 2014, 17:07 galoca heeft de cache gevonden

Auch hier war die Suche dank des Hints sehr einfach. So einen ähnlichen Ort gab es mal im Wald zwischen Perleberg und Weisen. An den Gestank kann ich mich noch sehr gut erinnern...  :( Die Dose war schnell gefunden und alles wie vorgefunden hinterlassen.

DfdC und Grüße an westprignitz!