Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Event cache

Meet & Greet conveam

Cachetour durch das Regierungsviertel

door mic@     Duitsland > Berlin > Berlin

 Deelnemerslijst

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 30.979' E 013° 22.300' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 4:00 h 
 Event date: 31. juli 2012
 Listed since: 30. juli 2012
 Laatste verandering: 21. december 2016
 Listing: https://opencaching.de/OCE8A9

1 Deelgenomen
0 Wil deelnemen
0 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
59 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein "Podcastkollege" kommt auf Berlin-Besuch, und da die Berolina für "conveam" zu spät kommt,
veranstalte ich einen oc-only Kuschelevent.

Treffpunkt ist der Cache "Igor´s Kanone" am Dienstag (31.07.) um 15 Uhr.

 

Von Igor aus geht es quer durch das Regierungsviertel.


Foto: [martin]

Wer zu diesem Spontanevent Zeit und Lust hat, kann gerne dabei sein.
Bis dann, Mic@

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - ICS - ICS QR-Code - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Meet & Greet conveam    Deelgenomen 1x Wil deelnemen 0x Opmerking 0x

Deelgenomen 31. juli 2012 mic@ heeft het event bezocht

OK, das war wirklich recht kuschelig gewesen. Aber war ja auch etwas kurzfristig publiziert, und zusätzlich lagen die ersten Koordinaten noch in der Pampa, so daß die Watchmails für neue Caches ins Leere liefen  :(
Trotzdem war es toll, conveam mal live zu sehen und nicht nur zu hören.  :)  8)
Danke für den netten Nachmittag, Mic@