Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Akademie II OC

door börnig     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Herne, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 32.461' E 007° 15.200' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 02. augustus 2012
 Listed since: 02. augustus 2012
 Laatste verandering: 31. januari 2016
 Listing: https://opencaching.de/OCE8D9

10 Gevonden
2 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
2 Volgers
0 Negeerders
249 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Time
Seasonal
Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein kleiner Tradie auf dem Akademiegelände. Einfach nur  finden und loggen. Die Terrainbewertung gilt nur für die letzten paar Meter zum Cache. Der Cache selber ist nämlich problemlos zu sehen.Zwinkernd

Viel Spass

börnig

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Akademie II OC    Gevonden 10x Niet gevonden 2x Opmerking 1x Maintenance 1x

Gearchiveerd 31. januari 2016 börnig has archived the cache

.

Gevonden 30. mei 2014, 20:20 Outdoor Ranger heeft de cache gevonden

Diesen Cache habe ich erst im dritten Anlauf gefunden. Obwohl er ja problemlos zu sehen sei, offenbarte er sich mir die ersten beiden Male nicht. Dabei hatte ich gefühlte hundert Steine bewegt und umgedreht. Heute war also mein Glückstag, eine Minute Suche und ich hatte das Döschen in den Händen.

DfdC vom Outdoor Ranger

Gevonden 10. april 2014, 17:30 Die Tinkerfee heeft de cache gevonden

Dank The Mia wurde dieser Cache heute von mir und Die Hunderunde gefunden!
TFTC

Gevonden 10. april 2014, 17:12 Die Hunderunde heeft de cache gevonden

Na da hat unsere kleine den richtigen Blick gehabt.Schöne Idee und typisch börnig like. Lg TFTC

Gevonden 10. april 2014, 15:29 The Mia heeft de cache gevonden

Ich als KLEINSTE gefunden ohne scheiß
Gut gefunden mit : Die Hungernden und Die Tinkerfee.


TFTC The Mia : )