Waypoint-zoeken: 

Tijdelijk niet beschikbaar

 
Webcam cache

Berlinerplatz Gütersloh

door borsti87     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Gütersloh

Attentie! Deze cache is "Tijdelijk niet beschikbaar"! De cache zelf of delen ervan zijn niet beschikbaar of er zijn andere problemen, die het vinden niet mogelijk kunnen maken. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 54.386' E 008° 22.677' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Tijdelijk niet beschikbaar
 Verborgen op: 03. augustus 2012
 Listed since: 03. augustus 2012
 Laatste verandering: 01. november 2023
 Listing: https://opencaching.de/OCE8E6

9 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
5 Volgers
1 Negeerders
364 Bekeken
6 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Waypoints

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Dies ist eine Webcam die von der Stadt Gütersloh am Berlinerplatz angebracht wurde.

Die Koos geben euch ungefähr den Standort an, an dem ihr stehen müsst um auf das Bild zu kommen.

Den Internetlink der Webcam müsst ihr euch selber suchen, alles andere währe zu einfach Zwinkernd. Da hier in Spitzenzeiten viel Los ist währe es schön wenn ihr euch irgendwie bemerkbar macht nur einkreisen gilt nicht Zunge raus.

 

Viel spass beim loggen!

Afbeeldingen

Berlinerplatz
Berlinerplatz

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Berlinerplatz Gütersloh    Gevonden 9x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 1x

Tijdelijk niet beschikbaar 01. november 2023 borsti87 has disabled the cache

Leider steht die Webcam der Stadt Gütersloh schon seit einiger zeit nicht zur Verfügung.

Opmerking 01. november 2023, 17:46 apam666 heeft een notitie geschreven

Da die Webcam anscheinend seit  mittlerweile gut 9 Monaten deaktiviert ist konnten wir hier heute leider nicht loggen🤷🏼‍♂️

Gevonden 15. februari 2020, 13:10 kite2000 heeft de cache gevonden

Da hab ich doch glatt den Offline-Log nicht abgeschickt! :((
Aber das Bild von vor über 2 Jahren schlummert tatsächluch noch auf meinem Handy!
Heute, wir schreiben den 12.08.2022, wohne ich sogar in dieser Stadt! Hätte ich damals nicht gedacht. Danke für diesen Vitrtual und meine Reise in die Vergangenheit!
Damit der Log zum Webcam-Bild passt, logge ich auch unter dem tatsöchlichen Webcam-Datum.


DFDC sagt die zugereiste Wahl-Owlerin

Afbeeldingen voor deze log:
Markttag in GTMarkttag in GT

Gevonden 27. september 2019, 15:35 RobinBi heeft de cache gevonden

#1  - 27. September 2019 15:35 -
Mein erster OC-Log *.*

Vielen Dank an borsti87 für's legen und pflegen!

Gevonden 19. januari 2016, 13:19 SaschaBreipohl heeft de cache gevonden

Nach mehreren Versuchen hat es doch noch funktioniert  ;-)

TFTC
SaschaBreipohl

#4