Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Leinebrücke (OC Only)

door hatti1971     Duitsland > Niedersachsen > Northeim

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 36.944' E 009° 54.931' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 20. oktober 2012
 Published on: 20. oktober 2012
 Laatste verandering: 06. mei 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCEE5A

7 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
1 Negeerders
166 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Infrastructuur
Time
Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Dieser Cache liegt in unmittelbarer Nähe der Leine an einer Stahlbrücke und sollte ohne Probleme zu finden sein.

Das direkte Anfahren des Caches mit dem Auto ist nicht erlaubt, aber ihr könnt in der Nähe des Durchfahrtverbotenschild parken.

Afbeeldingen

Spoiler
Spoiler

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Leinebrücke (OC Only)    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 06. mei 2014 hatti1971 has archived the cache

Ende

Gevonden Aanbevolen 15. april 2014 DWolf_66 heeft de cache gevonden

Schön schön.

Gevonden 03. maart 2014, 16:53 Jokus heeft de cache gevonden

Gut gefunden.

16:53
# 26

Gevonden 20. juli 2013 Aldokyl heeft de cache gevonden

Auch dieser Cache war schnell gefunden.

Gevonden 09. mei 2013, 17:40 zineketaye heeft de cache gevonden

Tja, ruhige Sache hier bei OC. Nach Jahr und Tag immer noch TTF!

 

Und das zudem auch noch "aus Versehen", denn eigentlich war ich ja auf der Suche nach dem GC-Cache an diesem Ort. So ganz richtig ist das mit dem TTF auch nicht, eher TTL, denn im Logbuch stehen eine Menge Einträge. Vermutlich glauben die meisten davon, sie hätten die "Iron Bridge" gefunden. Ist mir zunächst ja auch so gegangen.

Was den Spoiler angeht: Das Objekt ist zutreffend, aber der von mir vorgefundene Anbringungsort nicht mehr im Bilde...

Danke für diesen "Umweg"-Cache!