Waypoint-zoeken: 
 
Traditionele cache

Rettet Tweety

door JunkersJu88     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Essen, Kreisfreie Stadt

N 51° 23.207' E 006° 58.471' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Beschikbaar
 Verborgen op: 22. oktober 2010
 Published on: 11. januari 2013
 Laatste verandering: 09. april 2015
 Listing: https://opencaching.de/OCF1CC
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

19 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
3 Volgers
0 Negeerders
224 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Großmutter schläft tief und fest. Das ist natürlich eine gute Gelegenheit Tweety zu verspeisen. Ich hoffe das Kater Sylvester von euch Geocachern gestoppt werden kann!

Falls der Vogel aber schon erlegt sein sollte, so könnt ihr einen leckeren Straußenburger bei der Straußenfarm bekommen. Meine Empfehlung für hungrige Mäuler!

Am besten nach dem Cache, denn dann habt ihr euch einen kleinen Kaloriennachschub verdient.

 

Begebt euch zu den Parkkoordinaten. Von dort sind es noch einige (Höhen) Meter. Der Weg ist nur im ersten Drittel normal ausgetreten, danach wird es etwas "grün"

Nun aber los! Rettet Tweety!

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Huxold- und Ruthertal_ Kettwiger Stadtwald (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Rettet Tweety    Gevonden 19x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 2x

Gevonden 06. februari 2022, 21:32 KKK-Undercover heeft de cache gevonden

Schon am 31.05.20 gefunden. Das ist hier ein schöner Wald in einer Großstadt. TFTC

Gevonden 25. april 2021, 13:14 ede2308 heeft de cache gevonden

Gevonden 15. april 2021, 17:25 Brucemangy heeft de cache gevonden

tweety ist frei

Gevonden 08. maart 2021, 17:51 asangenstedt heeft de cache gevonden

Gevonden 07. november 2020, 14:18 DerWeisseMonk heeft de cache gevonden

Keine Angst vor Spinnen 😉