Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

In Stein gemeißelt

door Geo-Gekkos     Duitsland > Baden-Württemberg > Biberach

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 12.568' E 009° 53.921' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:00 h   Lengte: 1.5 km
 Verborgen op: 02. maart 2013
 Published on: 02. maart 2013
 Laatste verandering: 06. juni 2015
 Listing: https://opencaching.de/OCF35B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

7 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
2 Volgers
0 Negeerders
194 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Bequemer Spaziergang oder schneller Drive-In-Multi, vorbei an Äckern, Feldern & steinernen Wegkreuzen.
Stage 1+2: (siehe Wegpunkte)
Final: N 48° XZ.ZY6 E° 00Y 53.6ZZ

Additional waypoints   andere coördinaatstelsel

Stage or reference point
N 48° 12.568'
E 009° 53.921'
Stage 1:
Gravierte Jahreszahl _ _ _ _ = XYYX
Stage or reference point
N 48° 12.527'
E 009° 53.725'
Stage 2:
Wie oft wurde der zwansigste Buchstabe des Alphabet`s graviert? = Z
Info The additional waypoints are shown on the map when the cache is selected, are included in GPX file downloads and will be sent to the GPS device.

Gecodeerde hint   Decoderen

"Tebßr" unora´f rvasnpure ...

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van In Stein gemeißelt    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 1x

Gevonden 24. januari 2016, 21:00 icho40 heeft de cache gevonden

Bei unserem heutigen Besuch in Baustetten konnten wir
hier alle Fragen gut beantworten und auch das Final war schnell entdeckt.

Danke für die Runde und den Cache.

Gearchiveerd 06. juni 2015 Geo-Gekkos has archived the cache

Weiterhin nur noch über Geocaching.com loggbar. Danke!
http://coord.info/GC49XMN

Gevonden 06. augustus 2014, 17:39 Ulteamaktiv heeft de cache gevonden

Eigentlich waren wir ja schon auf dem Heimweg als uns auffiel dass es da ja noch diesen relativ neuen Multi an unserer Radstrecke liegt. Die Stage waren schnell gefunden und die Aufgabe problemlos nachvollziehbar.
Am Final angekommen ließen wir uns ins erstmal Bochshorn jagen. Die Dose war dann aber doch schnell gefunden.
Ich poste ein Spoilernild das etwas anders spoilert als man denken würde. Einfach weil es voll cool ist. Und man es erst checkt wenn es zu spät ist. (auf wunsch mach ich es gerne wieder weg.)

Gevonden 01. september 2013, 15:15 Smart_Jeff heeft de cache gevonden

Vor längerer Zeit bereits gefunden, aber leider bis jetzt vergessen, unter OpenCaching zu loggen, sorry.Ist ein schöner Multi vor allem für die Nachwuchs-Cacher.DDanke für's legen und pflegen sagen: Smart_Jeff u. Co.

 

 

 

Gevonden 05. mei 2013 makuli heeft de cache gevonden

Nachdem ich jetzt auch einen Account bei opencaching.de habe, meine bisherigen Funde nachgetragen.