Waypoint-zoeken: 

Logs van GERAS    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 20. mei 2018, 18:19 trekkiefreak76 heeft de cache gevonden

Nachlog wegen Einstieg auf Opencaching.de, gefunden wurde der Cache laut Found-Datum über die Geocaching-Plattform. DfdC 😎🔎🔏🔩📜🔦

Gevonden 25. februari 2011 Wienerin heeft de cache gevonden

irgendwie kommt mir der cache und der owner bekannt vor :-) - TFTNC - die Wienerin

Gevonden 12. april 2009 rainmaker-aut heeft de cache gevonden

Schöner Spaziergang im schon früher oft besuchten Geras!

(Nachlog auf OC)

Gevonden 05. april 2009 Termite2712 heeft de cache gevonden

Eigentlich wollte ich einige Stationen skippen, da ich im Zeitdrang war (war ja "nur schnell mal die Zeitungen holen" [:o)]) - das schöne Wetter brachte mich aber dazu, doch alle Stationen zu besuchen.
TFTC!
Termite2712

[Terug naar de cachebeschrijving]