Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache
Römische Palastanlage

by ROD     Austria > Burgenland > Nordburgenland

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 00.809' E 016° 50.348' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Time required: 0:15 h   Route: 0.2 km
 Hidden on: 11 March 2007
 Listed since: 11 March 2007
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC308F

21 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
27 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Römische Palastanlage    Found 21x Not found 0x Note 0x

Found 22 August 2008 Pr3ach3rman found the geocache

Interessante Location!
TFTC, Pr3ach3rman

Found 15 June 2008 guenti found the geocache

sehr schöner platz - danke fürs zeigen
TFTNC
team guenti

Found 01 June 2008 Gavriel found the geocache

In der Hitze waren wir hier ganz alleine, auch die Verursacher der vielen Kleinsäugermumien (die sich bevorzugt in den Türschwellen sammeln) liessen sich nicht blicken.
Toll aufgemachte Ausgrabung.

Wie bei den anderen Caches heut auch haben wir uns im Logbuch meist irgendwo eingetragen. Zu mühsam ist bisweilen das Auffinden der chronologisch richtigen Stelle.

thx, Gavriel & Mike

Found 03 May 2008 tomduck found the geocache

Ob man da wirklich bis dorthin fahren darf? Naja, so ging's auf jeden Fall schneller - der Hase hat sich auf alle Fälle in Sicherheit gebracht. Schöne Anlage. TFTC

Found 27 April 2008 Wesi 122 found the geocache

Wieder ein Plätzchen, dass wir ohne Geocaching nie besucht hätten.
In:TB
TFTC Wesi 122 und Iris