Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Paula - Ursmar

door Dimer     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Münster, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 56.000' E 007° 43.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 03. januari 2016
 Published on: 03. januari 2016
 Laatste verandering: 04. juni 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC12956

4 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
2 Volgers
1 Negeerders
177 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Infrastructuur
Time
Seasonal
Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Lösung des Rätsel findest Du im Cachenamen,

geocheck_small.php?gid=62931644e1a7dbc-2f74-4278-8aeb-f718f637170c

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Werse-Ems-Niederung_ Kreuzbach_ Angel und Wolb (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Paula - Ursmar    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 2x

Gearchiveerd 04. juni 2021 Dimer has archived the cache

Gevonden Aanbevolen 06. juni 2018 MSossu heeft de cache gevonden

Das Rätsel hatte ich schon vor längerer Zeit gelöst, heute stand der Outdoorteil an. Gesucht, gefunden und geloggt.

Danke für den schönen Cache.

Beschikbaar 27. januari 2018 Dimer has maintained the cache

Habe heute einen Geochecker eingefügt.

Gevonden 10. februari 2016 nobwo heeft de cache gevonden

Auf unserer Tour nach Wolbeck sollte auch dieses Mystery noch
mitgenommen werden. Die "Mutter" der Reihe war auch als
erste gelöst, so dass nun nur noch eine Dose offen ist.
Danke für das Auslegen und den schnellen Fund.

Gevonden 25. januari 2016 Walkman10 heeft de cache gevonden

Diesen Cache habe ich am 25.01.2016 in der damaligen Paula-Ursmar-PhaseZwinkernd gelöst, gefunden und auf der GC.com Platform gelogged.

Hier möchte ich es nun nachholen!

Auch jetzt noch (19.02.2020 mit immer noch grünem Checker mit den damals errätselten Koordinaten) finde ich das Rätsel schön!

Mit Grüßen aus den Baumbergen, Walkman10Lächelnd