Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

BERLINER SPIONAGENETZWERK - Rapsweg

door BASSTHERAPEUT     Duitsland > Berlin > Berlin

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 31.165' E 013° 33.670' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 05. november 2019
 Published on: 05. november 2019
 Laatste verandering: 10. augustus 2022
 Listing: https://opencaching.de/OC15BFB
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

10 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
0 Volgers
0 Negeerders
16 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Waypoints
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Für alle Pragmatiker: Dieser Tradi ist für Eure Statistik und dient als Tagescache.

Gecodeerde hint   Decoderen

Oevrsxnfgra qre QCNT

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Afbeeldingen

QR
QR

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van BERLINER SPIONAGENETZWERK - Rapsweg    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 2x

Locked 10. augustus 2022 BASSTHERAPEUT has locked the cache

Gevonden 22. november 2020 michi3858 heeft de cache gevonden

Heute mal eine Tour mit dem Fahrrad sie führte mich als erstes an diesen Punkt. Schnell gefunden
Danke fürs legen und pflegen

Gevonden 30. april 2020 ja-ma-to heeft de cache gevonden

Im kleinen aber feinen Team ging es auf eine Tour in Biesdorf und Umgebung. Da das Wetter nichts gutes versprach, starteten wir recht zeitig. Zum Glück, können wir sagen, denn als die Runde beendet war, fing es zu regnen an.

Wir bedanken uns bei allen Ownern.

Gearchiveerd 21. maart 2020 BASSTHERAPEUT has archived the cache

Gevonden 31. januari 2020, 13:59 Mirko19631 heeft de cache gevonden

Nach der Arbeit war noch etwas Zeit, die Statistik aufzubessern.
D.f.d.C.
T.f.t.C.
¯\_(ツ)_/¯
31. Januar 2020 13:58

Gevonden 12. januari 2020, 08:01 DerBerliner heeft de cache gevonden

Beim Sonntagsspaziergang hier vorbei gekommen und fündig geworden.

DFDC
13. Januar 2020 08:01
4

Gevonden 02. januari 2020 piageis heeft de cache gevonden

Auf meiner Neujahrsrunde schnell gefunden. 😁 Noch eine nette Mitstreiterin getroffen. Viel Erfolg noch.

Gevonden 24. december 2019, 19:41 Hasenengel81 heeft de cache gevonden

Heute auf abendlicher Runde durch Biesdorf konnten wir hier nach kurzer Suche gut fündig werden

Danke für den Cache und das Pflegen der Dose

Gevonden 06. december 2019, 13:02 AdianMacBran heeft de cache gevonden

War sehr einfach zu finden.
DfdC

Gevonden 23. november 2019 golekin heeft de cache gevonden

Heute nach der Arbeit einen kleinen Umweg gefahren um noch unbesuchte Dosen einzusammeln! Hier war es wieder klar wo zu suchen ist.

Vielen Dank für den Cache sagt golekin

Gevonden 14. november 2019 ah_hoenow heeft de cache gevonden

Dieser Cache konnte von mir gut gefunden werden.

 

Danke und Tschüß

ah_hoenow

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. The geocache description is ok. 07. november 2019, 16:26 Xam0102 heeft de cache gevonden