Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Friedhof des Ostens

door ROD     Oostenrijk > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 08.244' E 016° 54.502' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:18 h   Lengte: 0.7 km
 Verborgen op: 09. juli 2005
 Listed since: 27. november 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0F70
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

15 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
7 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Spoiler
Spoiler

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Friedhof des Ostens    Gevonden 15x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 21. maart 2008 Wesi 122 heeft de cache gevonden

Das war heute mein letzter Rod-Cache - Schöner kleiner Rundgang.
Out/In: Schlüsselanhänger

TFTC Wesi 122

Gevonden 01. juli 2007 Die Überflieger vom Spitzerberg heeft de cache gevonden

Seit 20 Jahren in der Gegend, aber diese wunderschöne Kirche ist uns noch nie besichtigt (wenn auch nur von aussen)

um 19:40 gehoben 

NT/TFTC

Die Überflieger

 

Gevonden 10. juni 2007 peter61 heeft de cache gevonden

Die Stationen war schnell gefunden und die Endkoordinaten ebenso schnell bestimmt.
Der anschliessende kleine Spaziergang war recht erholsam, da der Weg größtenteils im Schatten lag.
Besten Dank,

Peter

Gevonden 20. mei 2007 Geo-Johnny heeft de cache gevonden

Super angelegter Multi, naja wie könnts anders sein bei ROD. Ich hab mir vorgenommen nochmals her zu kommen um den Friedhof mal näher zu betrachten, sehr interessant.
TFTC
No Trade
Geo-Johnny!

Gevonden 22. april 2007 sterau heeft de cache gevonden

Eine ausgesprochen interessanter und schön gelegener sakraler Bau.  NT, TFTC, Sterau & Lisi