Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Bach ohne Wasser

door vepeg     Duitsland > Hessen > Kassel, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 20.801' E 009° 26.793' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 15. augustus 2015
 Published on: 28. augustus 2015
 Laatste verandering: 30. december 2023
 Listing: https://opencaching.de/OC12462

2 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
5 Volgers
0 Negeerders
54 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Cache lists

Dornröschencaches 2023 door Slini11

Gevaren
Time
Seasonal
Listing
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein Bach ohne Wasser? Klar gibt es  das! Weshalb er angelegt wurde, ist unklar, vielleicht für mögliche Sturzfluten.

 

Wer noch Tauschgegenstände hat, die er loswerden möchte, kann den Cache damit füttern, denn momentan ist er noch leer.

Der Cache ist gut zu Fuß erreichbar.

Bitte die Dose gut verschließen, sie geht manchmal etwas schwer zu.

Afbeeldingen

Spoiler
Spoiler

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Bach ohne Wasser    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 2x

Gearchiveerd 30. december 2023 vepeg has archived the cache

Der Cache ist nicht mehr da.

Gevonden 07. juni 2017 PWzwangDoof heeft de cache gevonden

Wird warscheinlich von den Spielplatzkindern geplündert.

Gevonden 04. augustus 2016, 17:03 HappyNavi heeft de cache gevonden

Nach so langer Zeit nach dem Auslegen doch noch einen FTF. Das ist genau mein Tempo #-)
Dank des Spoilers konnte ich die Dose innerhalb einer unauffälligen Zeitspanne finden. Es waren keine Muggels zu sehen. Nur zu hören. Von daher kann nun der zweite Cacher kommen und die Dose finden.
Bloß gut, dass gerade heute kein Hochwasser war ;-)
TFTC

Beschikbaar 05. februari 2016 vepeg has maintained the cache

Kontrolliert, alles OK. Die Dose ist dicht! Allen Unkenrufen zum Trotz! Lächelnd