Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

BERLINER SPIONAGENETZWERK - Claire-Waldoff-Straße

door BASSTHERAPEUT     Duitsland > Berlin > Berlin

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 31.470' E 013° 23.174' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 26. november 2019
 Published on: 08. december 2019
 Laatste verandering: 10. augustus 2022
 Listing: https://opencaching.de/OC15C71
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

12 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Maintenance logs
1 Watcher
0 Negeerders
24 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Waypoints
Time
Seasonal
Tools needed

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Um den Behälter ohne Probleme bergen und das Logbuch signieren zu können gibt's folgende Infos:

Benötigte Ausrüstung: funktionierender Kugelschreiber

Erforderliche ECA: Magnetstab

Empfohlene ECA: -


Für alle Pragmatiker: Dieser Tradi ist für Eure Statistik und dient als Tagescache.

Gecodeerde hint   Decoderen

Erpugf arora qre Yöfpujnffrervafcrvfhat vfg rva Ybpu - haq rva Crgyvat. :)

Snyyf qnf zvg qrz Zntargra avpug xynccg, qvrfrf Ybpu ung mjrv Raqra. :)

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Afbeeldingen

QR
QR

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Locked 10. augustus 2022 BASSTHERAPEUT has locked the cache

Gevonden 22. december 2020 Feuervogel123 heeft de cache gevonden

Mit voller Bewaffnung zum GZ. Die Waffe war irgendwie zu groß oder zu klein und es artete in einige Fummelei aus. Naja. so schlimm war es nicht. Zum Glück ist im Moment alles zu und das Döslein konnte mit "Anlauf geborgen" werden. Verstecken war dann deutlich einfacher. Das hat Spaß gemacht, besonders, weil ich ziemlich allein war[:D]

Gevonden 21. november 2020 martl heeft de cache gevonden

Am 21. November 2020 um 15:14 als Cache 11324 gefunden. 

TFTC an gc-spy.de & BASSTHERAPEUT :-)
Martina

PS: Dieser Logeintrag ist trackbar: [9H4ALF](https://geokrety.org/ruchy.php?nr=9H4ALF)

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. 21. november 2020 Euni heeft de cache gevonden

Mit einem natürlichen Hilfsmittel schnell geborgen. Ich kann mich noch an die Eröffnung des neuen Friedrichstadtpalastes erinnern. Der alte hatte eine Grundwasserabsenkung für einen Neubau der Charite nicht vertragen. Schön, dass der Cache bei GC adoptiert wurde.
Euni

Gevonden 13. september 2020 Knoedelsalat heeft de cache gevonden

Heute mittag war hier nichts los; hingegangen, Dose geborgen, ins Logbuch eingetragen, Dose aufgeräumt.
Die hohe D-Wertung versteh ich genauso wenig wie den Hinweis auf einen benötigten Magneten...
Danke für den Cache.