Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

TiefiCache #1

door pinky_einstein     Duitsland > Baden-Württemberg > Esslingen

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 36.735' E 009° 22.484' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 05. maart 2021
 Published on: 05. maart 2021
 Laatste verandering: 26. december 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC16958

0 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
2 Maintenance logs
0 Volgers
0 Negeerders
27 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Wir haben gesehen das es hier in der Gegend noch kaum Caches gibt, deswegen ist hier unser erster Cache.

Er liegt nah am Wasser und ist groß genug um kleine Gegenstände zu tauschen. Lächelnd

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Gebiete um Nürtingen und Reudern (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van TiefiCache #1    Gevonden 0x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 2x

OC-Team Gearchiveerd 26. december 2021 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als 6 Monaten „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Tijdelijk niet beschikbaar 24. juni 2021 pinky_einstein has disabled the cache

Opmerking 06. maart 2021 steingesicht heeft een notitie geschreven

Also ich habe am Ort eine Dose gefunden - doch irgendwie gehört die zu einer Schnitzeljagd und sah eher nicht aus wie ein "regulärer" Cache. Oder sollte es die gewesen?.

Seltsam.