Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Drive-In cache

Pechofen

im Holzland

door max_milan     Duitsland > Thüringen > Saale-Holzland-Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 53.819' E 011° 48.702' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 17. november 2005
 Listed since: 06. februari 2006
 Laatste verandering: 08. augustus 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC1734
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

15 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
38 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

siehe Geocaching.com (auch dort loggen)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Pechofen    Gevonden 15x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Opmerking 08. augustus 2008 Oli heeft een notitie geschreven

Wie in den Newseinträgen angekündigt, wird dieser Geocache nun für neue Logeinträge gesperrt. Falls der Geocache den aktuellen Nutzungsbedingungen angepasst wird, kann er wieder aktiviert werden.

Wie bitten um euer Verständnis,
das Opencaching Team

Gevonden 08. juni 2008 geoholmar heeft de cache gevonden

Auf unserer heutigen Radtour haben wir das Versteck gut gefunden. Die Rückfahrt nach Jena war dann ein Wettlauf mit dem uns im Nacker sitzendem Gewitter, wir haben knapp gewonnen.

Danke für die interessante Örtlichkeit sagt geoholmar 

In/Out: nix 

Gevonden 19. april 2008 Yalla heeft de cache gevonden

Eine 20-stündige Cachetour führte ArnGeko, Kasimodo, die BlümchenBande und Yalla vorbei an diesem Cache zum Beelitz-Event und First Germany.

Vielen Dank und Viele Grüße
von Yalla

Gevonden 19. april 2008 kasimodo heeft de cache gevonden

Am 19.4.2008 zum ?Cache Marathon"(20 Stunden und mehrere hundert Kilometer) von Blümchenbande, Yalla, ArnGeko und mir gefunden! Bei Heyda unweit von Arnstadt, da findet man auch Reste eines Pechofens. Bei diesem hier kann man sich aber ein besseres Bild von der Funktion machen.
Danke und Gruss
Kasimodo

Gevonden 23. september 2007 birkhauser1 heeft de cache gevonden

Cache gut und schnell gefunden... Laughing

Ich war schon oft hier, aber noch nie um den Cache zu suchen...


Vielen dank fürs auslegen sagt das Team birkhauser1