Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache
bye bye oc

by greiol     Germany

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 00° 00.000' E 000° 00.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Time required: 0:30 h 
 Hidden on: 01 January 2000
 Listed since: 12 February 2006
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC179B

39 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
16 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description   

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for bye bye oc    Found 39x Not found 0x Note 1x

  New coordinates:  N 00° 00.***' E 000° 00.***'

Found 09 December 2007 paintblack found the geocache

Lange gesucht und zwischendurch mal richtig in den Matsch getretten.

Dann doch noch gefunden. Danke!

Paintblack

Found 08 December 2007 camelot und ossizicke found the geocache

Dummerweise hatte Camelot seinen schweren Atemschutz daheim vergessen. Zum Glück konnte er den Cache quasi auf den ersten Blick finden. So blieben die Geruchsnerven wenigstens halbwegs verschont.

Found 15 November 2007 lovertux found the geocache

Das war der dritte meiner nächtlichen Motivationsrunde. Sehr interessanter Brunnen. Am Cache war ich dann kurz davor aufzuhören, als ich quasi drüber gestolpert bin. Ob das mal 'ne Birke war könnte ich nicht behaupten. Schöne Gegend. Vielen Dank für's zeigen.

Gruß aus Heilbronn von lovertux #234

Found 03 November 2007 Bio-Miss-Marple found the geocache

295., 15.30 Uhr: Ein Griff und gefunden. No trade.
Das Brünnchen ist ne interessante Location; wir haben sogar das Wasser probiert... N o c h geht es uns gut.
TFTC sagen doctress (die Bio-Miss-Marple) und Lone

Found 01 November 2007 blackfire found the geocache

Yeah mein erster Coin und dabei war ich eher zufällig am Cache.

 Ich wollte eingentlich das  Königsbrünnchen im Nebel fotografieren da aber der Nebel fehlte habe ich einfach mal nach dem Cache geschaut und siehe da mein erster Coin :D

 

Out: Coin (GeoTaz All American Geocoin)

 No Trade