Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Hamburger Rosinenbomber

Quicky near the airport

door RatioF     Duitsland > Hessen > Offenbach, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 02.237' E 008° 36.211' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:18 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 11. april 2006
 Listed since: 13. mei 2006
 Laatste verandering: 23. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC1E2B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

71 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
86 Bekeken
6 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)


Find the cache, start at the given coordinates, walk the way west, up the hill(?), visit the monument, find the micro at the first possible place on your way back (whats the name of the cache?).
PLEASE don´t walk near the motorway, don´t stop at the motorway, be carefull!
Visit the TB Hotel
A5/A3/FRA TB XChange (Exit 23 - FFM Zeppelinheim) and FRA!

525,289

Gecodeerde hint   Decoderen

Unira´g sbhaq vg lrg, svaq gur qvfgnapr naq....

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Afbeeldingen

Airport
Airport
Denk mal
Denk mal
Rosinenbomber
Rosinenbomber

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Landkreis Offenbach (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Hamburger Rosinenbomber    Gevonden 71x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 12. september 2022 traumteddy heeft de cache gevonden

Hier kann man gut sitzen und in die Sonne sehen. Ich dachte heute das ich schon mal hier gesessen habe.
Danke sagt traumteddy

Gevonden 26. februari 2022 ReneFFM heeft de cache gevonden

Zusammen mit YodaSchnitzel und Cachehund Stöpsel heute das schöne Wetter genutzt und unter anderem rund um den Flughafen ein paar Dosen besucht.

Nach einem Besuch des Denkmals natürlich auf noch das Finale besucht, erfolgreich gefunden und geloggt.

TFTC
ReneFFM

Geloggt mit [GCDroid](https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gcdroid).

Gevonden 31. december 2021 Flosphor heeft de cache gevonden

Auf dem Weg zum Virtual gerätselt und auf dem Rückweg geloggt.

Cache qapla!

 

Gevonden 11. augustus 2020 Philcaro heeft de cache gevonden

Heute hatte ich in der Nähe zu tun.

Während ich für den Virtual sowieso da hinter spazierte, konnte ich auf dem Weg auch gleich noch diese Dose besuchen.

Vielen Dank für den Cache sagen Philcaro.
Log-Eintrag aus GCBuddy

Gevonden 20. november 2019 freilandrose heeft de cache gevonden

Beim Mittwochsspaziergang gefunden. Ich bedanke mich bei buddeldaddy fürs Zeigen der Rosinenbomber und viele Grüße aus Klein-Gerau.