Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Drive Through

Ein einfacher Traditional bei N 51° 18.271' E 012° 09.013'.

door GeoHase     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Merseburg-Querfurt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 18.271' E 012° 09.013' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 02. mei 2006
 Listed since: 11. juni 2006
 Laatste verandering: 13. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC1FFD
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

7 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
4 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

For an English translation contact me by E-Mail.

Ein einfacher Traditional bei N 51° 18.271' E 012° 09.013'.

Beachte den Gegenverkehr, halte die Hand raus und fahr durch...

Afbeeldingen

Spoiler
Spoiler

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Drive Through    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 22. september 2006 McAbflug heeft de cache gevonden

na langer, langer Suche dann doch mal den Telefonjoker in Anspruch genommen und dann ging es ganz schnell!

Vielen Dank und viele Grüße
Frank "McAbflug"

Gevonden 10. september 2006 4ks heeft de cache gevonden

Ein bisschen suchen war doch nötig, aber dann endlich gefunden.

Wie immer wünschen bei der Suche viel Spaß - die 4ks !
(Heute leider nur 1ks und 1S ! )

Gevonden 22. juli 2006 TeamEichi heeft de cache gevonden

Mit 'Hand raus und durch' war heut' nicht. Haben dann so 15min Brücken-TÜV gespielt, müssen die Vorbeifahrenden wohl gedacht haben, bis wir die nicht 'normgerechte Stelle' gefunden hatten :).

Danke und Gruß
Isa, Markus, Anne, Silvia u. Christian

Opmerking 08. juni 2006 GeoHase heeft een notitie geschreven

So ein Mist, der ist ja wirklich gemuggelt worden. Da müssen wir erst einmal ein wenig Gras darüber wachsen lassen, und dann noch mal einen neuen Anlauf nehmen...

Gevonden 27. mei 2006 lindolf heeft de cache gevonden

Wir mußten anhalten und aussteigen. Sonst hätten wir den Zorn der Kolonne auf uns gezogen.