Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Onbekende cache

Logge einen FTA

door Cacherschmiede Linden     Duitsland > Niedersachsen > Region Hannover

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 22.000' E 009° 43.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:04 h 
 Verborgen op: 03. september 2006
 Listed since: 03. september 2006
 Laatste verandering: 26. augustus 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC245F

27 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
1 Negeerders
105 Bekeken
20 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Logge einen Deiner FTA mit Screenshot!

 Wer noch keinen FTA hat, bekommt einen im Geoclub.de.

 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Logge einen FTA    Gevonden 27x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 25. maart 2010 Shawni Cache heeft de cache gevonden

Ich hoffe das hat jetzt gekklappt. TFTC sagt Shawni Cache

Afbeeldingen voor deze log:
FTAFTA

Gevonden 09. februari 2010 ArthurK heeft de cache gevonden

Endlich mal einen FTA geschafft.

 

Afbeeldingen voor deze log:
FTAFTA

Gevonden 02. januari 2010 D1k74 heeft de cache gevonden

Darauf habe ich mich wie ein kleines Kind gefreut! Wir waren gerade auf dem RAW Gelände und hatten PMR auf Kanal 2 laufen zur besseren Team Absprache beim suchen als wir andere Cacher empfangen haben die sich als Cacherschmiede Linden zur erkennen gaben da war mir sofort klar näher komme ich meinen Ziel nie wieder den diesen Cache beobachte ich bald ein Jahr! Als es zum NC gehen sollte Telefonierten wir mit der zweiten Hälfte unseres Team´s die uns sagten das sie genau neben dem Bulli stehen also los und nichts wie hin so konnten wir endlich um 17:40Uhr loggen auch wenn das für die Anwohner doch sehr komisch aussah. Nur für die Coin´s hatte ich bei angefrorenen Hosen und im halbdunkel keine Lust mehr.

Danke für den Cache
<b><i><font color="green">Eik</font></i></b>

Gevonden 31. december 2008 nocava heeft de cache gevonden

Am letzten Tag des Jahres stand er in seinem Körbchen. Schöner Hinterhof! Hätte bestimt mehr Spaß gemacht ihn woanders zu finden und zu jagen.

Guten Rutsch, gute Fahrt, TFTC und TNLNSL

Gevonden 04. november 2008 MiTho heeft de cache gevonden

Gefunden :)

 

 

Afbeeldingen voor deze log:
FTA!FTA!