Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Erdöl #3 - Ein Zentrum der Ölindustrie

door Lujason     Duitsland > Niedersachsen > Diepholz

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 42.000' E 008° 30.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 04. oktober 2006
 Listed since: 04. oktober 2006
 Laatste verandering: 11. april 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC2653

11 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
9 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Archiviert !!!!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 05. april 2010 yano-mel heeft de cache gevonden

nach dem zweiten anlauf hat es geklappt,...augen auf in augenhöhe :0)

  New coordinates:  N 52° 42.000' E 008° 30.000', moved by 145 meters

Gevonden 28. september 2008 ulixes heeft de cache gevonden

Wir haben doch tatsächlich noch die Überreste des zerstörten Behälters gefunden. Es scheint als ob jemand oder etwas darübergefahren ist oder dass er geplündert worden ist. Außer dem Code für den Bonus-Cache war nichts weiter zu finden.

Gevonden 18. maart 2008 gps-mobilux heeft de cache gevonden

Heute gefunden.

Gevonden 01. maart 2008 Robin888 heeft de cache gevonden

Ok. Was man macht, wenn man drei Stunden Aufenthalt in Barnstorf hat habe ich ja schon beschrieben (GCYD7Y). Und was, wenn der Zug auf einmal zusätzlich 50-65 Minuten Verspätung hat? Dann macht man einen Spaziergang hierhin und genießt die frische Luft.

...

*prust* :-D

Schade, daß ich die #2 nicht bei mir hatte. Ich hätte die wohl nicht auch noch geschafft, aber jetzt muß ich mal sehen, ob ich es schaffe den Bonus zu heben ohne noch *zweimal* hier zwischenzuhalten. %-)

Gevonden 22. september 2007 RAKOBA heeft de cache gevonden

Cache wurde an den neuen Koordinaten ohne Probleme gefunden!

Gruß RAKOBA