Waypoint search: 

Archived

 
Quiz Cache

"Open Code"

by hannes_suedpfalz     Germany > Rheinland-Pfalz > Mainz, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 58.277' E 008° 08.964' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 27 August 2006
 Listed since: 19 October 2006
 Last update: 05 September 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC274B
Also listed at: geocaching.com 

15 Found
0 Not found
1 Note
1 Watcher
0 Ignorers
51 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Listing

Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Rheinhessisches Rheingebiet (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for "Open Code"    Found 15x Not found 0x Note 1x

Found 07 January 2014, 21:00 Heinzybaby found the geocache

Nachdem alles gefunden war, ging's dann auf der Schlammpiste zur Dose, die sich nicht lange verstecken konnte ...

T4TC!

#577

Found 18 November 2010 Ortungsdienst found the geocache

Endlich mal wieder in der Gegend gewesen um auch diesen Cache zu loggen. Nettes Rätsel, DFDC

Found 02 April 2010 mukyanchon found the geocache

Nettes Rätsel, hat Spass gemacht. Vielen Dank fürs Versteck!

Found 18 December 2009 GeoMops found the geocache

Gelöst wurde der zum Glück im Warmen, dann konnten der Welzbachteufel und ich gestern bei -10°C die Äcker pflügen und auch diesen Cache als DriveIn erledigen  :-) Vor Ort war eigentlich die größte Schwierigkeit einen von der Pferdepflegerinnenmuggelinnen unbeobachteten Moment zu erwischen, um die Dose zu heben und wieder zu versenken  :-) Vielen Dank für diesen Cache!

Found 03 July 2009 Fium Orbo found the geocache

Den Open Code schnell dekodiert und den Cache heute angegangen.<br/>Sch&#xF6;nes R&#xE4;tsel.<br/><br/>Danke f&#xFC;r den Cache sagt Fium Orbo