Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

TD08- Neue Si

door tiefstapler     Duitsland > Sachsen > Delitzsch

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 31.638' E 012° 32.968' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 30. april 2007
 Listed since: 02. september 2007
 Laatste verandering: 26. april 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC404D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

14 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
2 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cache wurde angelegt anlässlich des Mitteldeutschen Tradi-Events am 5.5.2007 und ist Vorraussetzung für den Bonus-Cache.

Wird der neue eine Sie?

Auf Fotos und Hints wurde wegen der paperless Statistikcacher bewusst verzichtet.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Noitzscher und Prellheide (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van TD08- Neue Si    Gevonden 14x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Opmerking 26. april 2009 Ben11194 heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf Geocaching.com nicht mehr verfügbar und es wurde kein "Opencaching-Only"-Attribut gesetzt. Deshalb erfolgt hier nun die Archivierung!

Beste Grüsse,
Ben11194 vom Geocaching.de-Team
EMail-Support & OC-Guide

Niet gevonden 16. augustus 2008 ILE#1 heeft de cache niet gevonden

Leider nicht gefunden, obwohl uns die letzten Logs doch zuversichtlicher stimmten. Trotz intensiver Suche am vermeintlichen Objekt nichts gefunden.

... Im zweiten Anlauf nach "TD21", "TD30", "Speicherbecken - Schadeback" und "TD26" leider auch nicht gefunden.

Trotzdem Danke, vielleicht versuchen wir es ein andernmal.

Gruß ILE#1

Gevonden 08. juli 2008 Kleene heeft de cache gevonden

Ein Anfang, fast gleichzeitige Entdeckung.
Über diese Location hab ich leider auch schon viele Geschichten gehört. Mensch! Kopfeinschalten!
Danke und Grüße, die KLeEnE

Gevonden 02. mei 2008 Achim48 heeft de cache gevonden

Schnell gefunden, schnell geloggt, Danke für den Cache an der Strecke

Gevonden 02. mei 2008 Enkel96 heeft de cache gevonden

Tja, wir konnten auch nicht erkennen, ob es eine sie wird. Ich bitte darum, mir Bescheid zu geben, falls jemand weiß, was es wird!