Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Kaiserliches Kuriosum

door juha1     Oostenrijk > Oberösterreich > Traunviertel

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 55.091' E 013° 47.907' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.4 km
 Verborgen op: 18. oktober 2007
 Listed since: 18. oktober 2007
 Laatste verandering: 22. april 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC4582
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
29 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

In der Theatergasse in Gmunden findest du ein "Kaiserliches Kuriosum":

 

Gehe vom Startpunkt zur alten, aber noch immer strahlenden Sonne. Sie zeigt dir das Haus, in dem Kaiser Joseph  II. von AB bis CD,  Monat EF, im Jahre GHIJ zu Gast war. Wenn du nun aber das Errichtungsjahr KLMN betrachtest, könnte es dir etwas eigenartig vorkommen...

 

Den Cache findest du im Schatten eines kaiserlichen Nachfahrens bei

N 47° 55.F(B-A)(J-I+G)

E 13° 47. LH(L/A)

 

Probeweise ist es nur ein Micro. Mal sehen, wie muggelsicher er ist und ob sich auch eine größere Dose auszahlen würde...

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kaiserliches Kuriosum    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 22. april 2012 mic@ heeft een notitie geschreven

Bitte bei Statusänderungen, die bei geocaching.com durchgeführt werden, auch immer hier den Status ändern. Analog zu GC16HZX setze ich den Status für diesen Cache jetzt auch auf "Archiviert".

mic@ (OC-Guide)

Gevonden 17. september 2008 M & Ms heeft de cache gevonden

#8 on our trip to Altmünster/Gmunden today.

Quick and easy cache.
No trade.
TFTC!

Martina & Michael

Gevonden 27. augustus 2008 divingbrothers heeft de cache gevonden

Ja das ist tatsächlich kurios ;-)

tftc

Gevonden 04. juli 2008 Chiroptera heeft de cache gevonden

faszinierende Logik ;)
An der Cachelocation mussten wir Jugendmuggles abwarten, die nicht und nicht da wegwollten. (ich frage mich, warum man sich gerade dort treffen muss.). Ein paar Schaufensterbummel später und der Cache war unser - ist aber ziemlich nass, ev. durch eine dichtere Box tauschen.
danke für die k.u.k. Rechenkünste,
Chiroptera

Gevonden 17. mei 2008 howc heeft de cache gevonden

auf gc.com gefunden