Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Preußische Meilensteine : Niederaussem

door Ludon     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Erft-Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 59.381' E 006° 40.355' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 06. april 2008
 Listed since: 22. april 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC584A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

11 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
99 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Preußische Meilensteine : Niederaussem    Gevonden 11x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 25. januari 2009 Linksaussen heeft de cache gevonden

Ich weiß, nicht wie lange der noch macht.
Wir konnten uns nur mühsam eintragen.

Gevonden 05. augustus 2008 derfrank heeft de cache gevonden

Auf gemeinsamer Tour mit Jochen und Roland
gut gefunden.

tftc

frank

Gevonden 05. augustus 2008 roli_29 heeft de cache gevonden

Gemeinsam mit Jochen und Frank vorgefahren, schnell umgeschaut und schon war der Cache gefunden. Ist schon interessant, wo überall diese Steine stehen, die sonst kaum auffallen.

Danke für den Cache!

Gruß Roland

Gevonden 05. augustus 2008 Diefinder heeft de cache gevonden

Nach einem kleinen Sprint auf die andere Straßenseite kennen wir nun auch diesen Meilenstein näher  :D .

Es danken und grüßen Diefinder, Jochen mit Roland und Frank gemeinsam unterwegs.

Gevonden 20. juli 2008 Susisa heeft de cache gevonden

Mal eben schnell mitgenommen!

Danke für den schönen Cache!

Cool