Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Solztalradweg: #1 - Die Brücke bei Oberrode

Der erste Solztalradweg-Cache.

door thomasm80     Duitsland > Hessen > Hersfeld-Rotenburg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 53.019' E 009° 44.536' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:45 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 28. april 2008
 Listed since: 25. april 2008
 Laatste verandering: 17. augustus 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC589C
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

7 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
1 Negeerders
87 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Afbeeldingen

Da isser!
Da isser!
In der Nähe von Malkomes
In der Nähe von Malkomes
Bei Sorga
Bei Sorga
Gemarkung Friedlos
Gemarkung Friedlos
Anbindung an R1 bei Friedlos
Anbindung an R1 bei Friedlos

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Auenwiesen von Fulda, Rohrbach und Solz (Info), Landschaftsschutzgebiet Auenverbund Fulda (Info), Vogelschutzgebiet Fuldatal zwischen Rotenburg und Niederaula (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 15. november 2009 2000wu6 heeft de cache gevonden

Hint mißachtet, daher trockenen Fußes (wenn auch nicht sauberen Fußes) gefunden und geloggt ...
Es wäre hilfreich, das Logbuch mal auf der einen Seite zusammenzutackern, damit das Verpacken nach dem Loggen etwas leichter fällt ... ;)

FWGB / TFTC, Garry

Gevonden 27. september 2009 sirjoga heeft de cache gevonden

Der erste den wir heute gefunden haben....wir haben uns rund um den Solztalweg "ausgetobt"

sirjoga Team

Gevonden 28. juni 2009 ping heeft de cache gevonden

Gefunden JA, ran gekommen leider neinFrown

Gevonden 13. juni 2009 hotelzulu heeft de cache gevonden

Bei der Anfahrt mit dem Starglider kam uns fast das Mittagessen bei McD wieder hoch, aber sonst kein Problem.
TFTC sagt im Team der Heinz und Maskottchen

Gevonden 13. juni 2009 Aldokyl heeft de cache gevonden

Fix gefunden.