Waypoint search: 

Locked

 

Freusburger Mühle

by Dilldappe     Germany > Rheinland-Pfalz > Altenkirchen (Westerwald)

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 49.261' E 007° 52.806' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Hidden on: 14 June 2008
 Listed since: 14 June 2008
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC5E17
Also listed at: geocaching.com 

24 Found
0 Not found
1 Note
1 Watcher
0 Ignorers
85 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Sieg (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Freusburger Mühle    Found 24x Not found 0x Note 1x

Found 18 August 2010 DAB268 found the geocache

Hat was gedauert den blöden Brunnen in der Nacht zu finden, aber dann gings schnell.

In: Handytasche
Out: Figur

DAB268, VampireJB & Hund Onja

Found 03 January 2010 ubelouni found the geocache

Erster Cache für uns. Rätsel schnell gelöst, aber bei der Koordinateneingabe gab es einige Fehler. Beim dritten Anlauf dann gut gefunden.

Out: Textmarker In: Minimalbuch mit Stiften

Found 03 September 2009 Wollibär found the geocache

Found 20 August 2009 3 Ausrufezeichen found the geocache

Diesen kleinen Multi hatte ich vor ein paar Monaten schlicht und einfach vergessen und heute wollte ich das mal nachholen. Über das informative Listing habe ich mich gefreut, die Fragen waren schnell beantwortet und die Dose, die sehr schön versteckt ist, war schnell gefunden. Wegen der drückenden Hitze war ich sehr froh, auf dem Rückweg wieder an dem Wasserspeier vorbeizukommen... Wink

Der Cache hat mir Spaß gemacht – Dankeschön!

3!

Found 02 July 2009 Fiede found the geocache

heute noch schnell nach der Arbeit mitgenommen..

Gruss
Fiede