Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Schloss Ardeck Gau-Algesheim

Ein Wasserschloss was keines mehr ist. Nicht groß, aber mit viel Platz für Legenden

door Nixsfindus     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Mainz-Bingen

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 57.273' E 008° 00.982' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:15 h 
 Verborgen op: 03. juli 2008
 Listed since: 02. juli 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC5FA2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

12 Gevonden
1 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
132 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
2 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Rheinhessisches Rheingebiet (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Schloss Ardeck Gau-Algesheim    Gevonden 12x Niet gevonden 1x Opmerking 2x

Opmerking 27. juli 2008 Nixsfindus heeft een notitie geschreven

Gevonden 17. juli 2008 Saeko76 heeft de cache gevonden

super gemacht war echt ne Überraschung

TFTC

Team Saeko76

Gevonden 13. juli 2008 Sigi Sauerstoff heeft de cache gevonden

Den wollten wir uns nicht entgehen lassen und es hat sich wirklich gelohnt. Cool

In: Hochseilgarten-Coin
Out: Germany Boundary Wall Limes GC

Danke für diesen originellen Cache.

Sigi Sauerstoff + Mrs Pauli

Gevonden 12. juli 2008 Nessy heeft de cache gevonden

Wow, was für eine originelle Versteckidee, einfach genial! Unser Blick fiel ja gleich dorthin, aber wir konnten es uns nicht wirklich vorstellen. Dann dachte ich an die Logeinträge und sagte: Klar dort, wo denn sonst? Und da isser auch ... [:D]
In: TB Star
Danke für den tollen cache,
Nessy2

Gevonden 12. juli 2008 Kweck heeft de cache gevonden

Mit etwas Verspätung geloggt...

Richtig schönes Ding. Ehrlich Meister. Du bist zwar bisschen Banane (*fg*), aber richtig schönes Ding ;)

...



Danke für den Cache

In: Ein Münzchen das ich in München fand und ein Wichtelchen

Out: Nix