Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Nahe am Wehr

Ein kleiner cache mit schönem Blick auf die Ebernburg.

door Nessy     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Bad Kreuznach

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 48.431' E 007° 50.672' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 15. augustus 2008
 Listed since: 16. augustus 2008
 Laatste verandering: 28. mei 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC64AF
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

51 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
71 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Sucht hier am Wehr nach einer Filmdose; das Geländer muß hierfür nicht überklettert werden.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Nahetal (Info), Naturpark Soonwald/Nahe (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Nahe am Wehr    Gevonden 51x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 03. februari 2011 cellemochum heeft de cache gevonden

Endlich mal kein Magnet :o) So funktioniert es auch! Gute Idee. Danke für den Cache.

Gevonden 07. november 2010 Gandalfs Erben heeft de cache gevonden

Nach schnellem Fund sicher geloggt.
TFTC

Gandalfs Erben

Gevonden 06. november 2010 MiK77 heeft de cache gevonden

Eigentlich sollte dieser der Erste auf unserer heutigen Radtour nach Bad Kreuznach sein. Als wir dann aber schon eine größere Gruppe mit zwei GPS-Geräten auf dem Weg sahen, wählten wir einen anderen Weg und sparten uns diesen für den Schluss unserer Tour auf. Auch dieses mal wurde es schon wieder dunkel, aber trotzdem konnte er sich nicht lange verstecken.

Danke für den Cache in dem interessanten Versteck!

MiK77

Gevonden 23. oktober 2010 aniscoma heeft de cache gevonden

von Muggeln misstrauisch beobachtet :-) trotzdem schnell gefunden.
Danke aniscoma

Gevonden 18. oktober 2010 Jabi10 heeft de cache gevonden

15.25 Uhr geloggt!

 

Hier hat Gastcacher Eli zugeschlagen und ihren 1. Cache gefunden :-)

 

TFTC

 Jabi10

 

(M)

#69