Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Rasthaus Montabaur

door Waage & Steinbock     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Westerwaldkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 26.802' E 007° 50.785' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 17. april 2008
 Listed since: 07. februari 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC7712

39 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Volgers
0 Negeerders
78 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Rasthaus Montabaur    Gevonden 39x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 28. november 2009 4 Pfoten heeft de cache gevonden

Auf dem Weg ins verlängerte Wochenende diesen noch schnell mitgenommen [:D]

Vielen Dank fürs Verstecken
sagen die 4 Pfoten
___________________________________
ein Cache kommt uns nicht in die Tüte [;)]

Gevonden 26. november 2009 Määnzer heeft de cache gevonden

Heute auf dem Weg nach Köln fix gefunden.

TFTC
<b><font color="red">MÄ</font><font color="blue">ÄNZ</font><font color="yellow">ER</font></b>
HB

Gevonden 25. november 2009 m&m germany heeft de cache gevonden

Auf der Fahrt nach Norden gesucht, gefunden und geloggt.

TFTC - m&m germany

Gevonden 23. november 2009 Herzl heeft de cache gevonden

Auch wenns schon dunkel war - ein Griff und ich hatte ihn gefunden.
Nach zwei dicken Staus und daraus resultierender doppelter Fahrzeit eine kleine "Belohnung".

Gevonden 15. oktober 2009 3 Ausrufezeichen heeft de cache gevonden

Vom Flughafen kommend hier ein kurze Rast eingelegt um meinen Namen irgendwo auf die Rückseite eines proppenvollen Logbuchs zu quetschen.

Danke.

3!