Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

LPC Tussengrill

Kleiner Lost Place im Gewerbegebiet von Gehrden ...

door Blaubär & Biene     Duitsland > Niedersachsen > Region Hannover

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 18.829' E 009° 36.896' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 29. mei 2009
 Listed since: 20. juni 2009
 Laatste verandering: 09. november 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC866A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

16 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
3 Volgers
0 Negeerders
156 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van LPC Tussengrill    Gevonden 16x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 09. november 2013 Blaubär & Biene has archived the cache

Leider ist Schluss hier!

Gevonden 16. augustus 2013 geAnie82 heeft de cache gevonden

Auf einer kleinen Freitagsrunde, vom Pech verfolgt. Batterien vom Navi leer, Internet am Mobiltelefon zum verfluchen langsam. Den Cache aber gern gesucht, vermutet gefunden und gern geloggt.
Tftc...

Gevonden 19. mei 2012 Feuerelf heeft de cache gevonden

Hi Hi - vielen Dank für dieses schräge Erlebnis der etwas anderen Art ;-)

Heute mit Steelmachine auf Tour gewesen und hier fündig geworden. Aber erst schön ratlos durch die Gegend geschaut...

Nicht wegen dem Tussengrill selbst (das Logo kannte ich schon aus Hannover), aber wegen der gut getarnten Dose!!

Mir hat es sehr gut gefallen und da wir nicht alle Caches, die es von den Ownern gibt, ausgetestet haben, kommen wir auf jeden Fall wieder!!!

 

Vielen Dank für diesen Cache!

 

Gevonden 23. september 2010 lindenkind heeft de cache gevonden

Donnerstagsrudel westwärts.
Bumms, Licht an. Schreckoschreck. Doch nur ein einsamer Bewegungsmelder. *puh*
Flott gefunden, Danke für den Cache!

Gevonden 23. september 2010 H-AKA heeft de cache gevonden

Es war schon etwas iritierend. als das Licht nebenan an ging.

TFTC