Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Virtuele cache

Nahe dem archivierten "GC 77"

door dieKratzer     Duitsland

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 13.530' E 006° 40.680' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h 
 Verborgen op: 01. juni 2013
 Published on: 01. juni 2013
 Laatste verandering: 27. maart 2016
 Listing: https://opencaching.de/OCF98F

0 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
91 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Seasonal
Listing
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Vor langer langer Zeit gab es mal einen ersten Cache in Deutschland man kannte Ihn unter "GC77", nun ist er leider :-( im Archiv. Eigentlich ist dieser Cache nichts "besonderes", wäre er nicht der erste Cache auf deutschen Boden gewesen und diese Tatsache ist schon etwas besonderes. Hiermit möchten wir dieKratzer an GC77 erinnern.

Bitte begebt Euch zum orangen Pfosten mit Dach und macht ein Foto von Euch oder dem GPS. Das Passwort für die Logfreigabe steht oben auf dem Dach, dieses bitte nicht mit ablichten.

 

Viel Spaß wünschen Euch

 

dieKratzer

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Nahe dem archivierten "GC 77"    Gevonden 0x Niet gevonden 0x Opmerking 2x Maintenance 1x

Gearchiveerd 27. maart 2016 dieKratzer has archived the cache

Opmerking 31. juli 2013 Flopp heeft een notitie geschreven

Du meinst, es sollte statt "N 52 13.530 E 006 40.680" eher "N 52 13.530 E 013 40.680" heißen (siehe hier)?

Opmerking 31. juli 2013 Slini11 heeft een notitie geschreven

Sicher, dass die Koordinaten stimmen ?