Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Fietse-Cache

door Psionisti     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Coesfeld

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 49.777' E 007° 08.467' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 14. januari 2003
 Listed since: 21. oktober 2005
 Laatste verandering: 07. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC044D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

12 Gevonden
0 Niet gevonden
3 Opmerkingen
7 Volgers
0 Negeerders
165 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

The cache description was removed, because the owner declined the Opencaching.de data license.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within a nature reserve! Please see here for further information.
Naturschutzgebiet NSG Wildpferdebahn im Merfelder Bruch (Info)

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Hohe Mark (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Geokrets

cow Elsa door chilifarmer

Logs van Fietse-Cache    Gevonden 12x Niet gevonden 0x Opmerking 3x

Gevonden 28. mei 2012 Eumel01 heeft de cache gevonden

Bei wunderschönem Wetter auch diesen Cache gefunden.

DfdC

Gevonden 23. mei 2009 flaschengeister heeft de cache gevonden

Zusammen mit den 3 Wormsern haben wir den Cache erradelt. Eine sehr nette Tour die wir bei herrlichem Wetter machen konnten.

Am Finale bemerkten wir die Waldameisen erst als wir alle mit samt den Fahrrädern mitten in der Kolonie standen. Nach einem mehr oder weniger geordnetem Rückzug ging es dann gut gerüstet zum Cache.

Danke sagen die
flaschengeister

Gevonden 08. februari 2009 joedadue heeft de cache gevonden

Den haben wir heute aus dem Winterschlaf geweckt. Nach der Winterpause mußte man am Final schon etwas suchen.
Danke für die schöne Runde.
Team joedadue

Gevonden 22. september 2008 Legosteinteam heeft de cache gevonden

Diesen Cache hatten wir schon lange im Auge. Heute haben wir uns diese schöne Runde vorgenommen. Wir konnten die Stationen und den Cache gut finden. Nach 1 1/2 Stunden konnten wir uns ins Log eintragen. Danke für den Cache.
out: Uhr (sollte ja nicht so lange hier liegen bleiben, werden wir in einem anderen Cache wieder ablegen)
in: Schlüsselband

Opmerking 01. mei 2008 Psionisti heeft een notitie geschreven