Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Dazwischen - oder auch BBBB-1

door nightjar     Duitsland > Bayern > Fürth, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 25.599' E 010° 53.750' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 24. augustus 2005
 Listed since: 19. oktober 2005
 Laatste verandering: 08. juli 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC02F2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

7 Gevonden
1 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
22 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Dazwischen - oder auch BBBB-1    Gevonden 7x Niet gevonden 1x Opmerking 2x

Opmerking 03. oktober 2008 Doc Cool heeft een notitie geschreven

gefunden  03.10.2008 Von Dr.Cool


2008-10-03 15:15 - zusammen mit geo-zeus unterwegs

Im Team-Work gefunden, wobei geo-zeus den richtigen Riecher hatte. Ein schneller Fund. 

Gevonden 26. augustus 2006 netfish heeft de cache gevonden

mal den BB zwischendurch gesucht , und tatsächlich er ist noch hier

Gevonden 01. mei 2006 GeoFaex heeft de cache gevonden

.
Cache 17/24

Heute mit dem Team D-M-G unterwegs gewesen. Wäre zwar nicht nötig gewesen, aber ich bin zum Cache "geklettert" [:)] Nachdem ich jetzt auch mal die Beschreibung gelesen habe, versteh ich auch das "BBBB". [:I]

Danke für den Cache!

Gruß aus Hohenlohe,
GeoFaex
.

Niet gevonden 28. maart 2006 goldensurfer heeft de cache niet gevonden

Jetzt erst das Spoilerbild entdeckt. Die Brücke haben wir intensiv untersucht, aber den Cache nicht gefunden.

goldensurfer

Gevonden 25. februari 2006 Woodcrawlers heeft de cache gevonden

Der zweite auf unserer heutigen Liste.
Nachdem wir ein paar Tage nach Erscheinungsdatum schon mal hier waren und völlig frustriert wieder abzogen, haben wir uns heute nochmal dran gewagt. Wir können uns Kletterhais Ausführungen nur anschliessen. Dort wo der Cache ist, haben wir schonmal gesucht und nichts gefunden. Uns kam es auch so vor, als ob er "umplatziert" wurde....

No Trade (wie auch ... zu klein *g*)

Viele Grüße von den Woodcrawlers Angie & Björn