Waypoint search: 

Archived

 
Unknown Geocache

Oase

OASE

by panisa     Germany > Baden-Württemberg > Pforzheim, Stadtkreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 53.100' E 008° 39.900' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: no container
Status: Archived
 Hidden on: 23 October 2005
 Listed since: 09 November 2005
 Last update: 03 November 2006
 Listing: https://opencaching.de/OC0949
Also listed at: geocaching.com 

12 Found
2 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
32 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Der Cache ist nicht an den oben angegebenen Daten zu finden.
Sie stellen jedoch die Stadt dar, in der Ihr den Cache finden werdet.

 

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Oase    Found 12x Not found 2x Note 0x

Found 30 October 2011 Lettertrolline found the geocache

Zusammen mit Archimedes1 hier vorbeigekommen und das Döschen besucht. Hier war ich nur Mitläufer;-)

Vielen Dank sagt
Lettertrolline

This entry was edited by Lettertrolline on Tuesday, 01 November 2011 at 18:20:57 UTC.

Found 20 February 2010 Obelix0011 found the geocache

Wie die Logs sich doch gleichen. Auch ich fahre die Lösung schon ewig spazieren. Heute habe ich mir endlich die Zeit genommen und bin zur Dose vorgedrungen.
Vielen Dank für den Cache.

#1814 / 16:30 Uhr

Found 23 September 2008 Faust 64 found the geocache

Wieso archiviert ?

Wir haben den heute noch problemlos gefunden, schönes Rätsel, eindeutige Koords, gutes Versteck.

TFTC, Gruss aus Kaiserslautern, 

Faust 64

# 545

Found 14 September 2007 ralf-b found the geocache

Hallo

Wenn man die Koordinaten richtig ins GRS eingegeben hat ist der Cache egentlich leicht zu finden. 

 

Gruß Ralf-B

 

PS im Logbuch haben nur noch 1-2 Einträge Platz 

Found 12 May 2007 DieHirten found the geocache

Lange, sehr lange lag der Cache gelöst auf der Platte rum nur es hatte sich bisher nie die Gelegenheit ergeben. Heute zu zweit konnten wir ihn angehen und haben ihn auch sofort gefunden. Ohne Straßenkarte war der richtige Weg aber der, den wir nicht kamen.  :-) (17:34)

Viele Grüße DieHirten