Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Bismarckturm Gronau

by JamesDoe     Germany > Nordrhein-Westfalen > Bonn, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 43.003' E 007° 08.314' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 1:00 h   Route: 2.0 km
 Hidden on: 17 March 2006
 Listed since: 17 March 2006
 Last update: 21 March 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC1960
Also listed at: geocaching.com 

156 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
109 Page visits
3 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

.

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Bismarckturm Gronau    Found 156x Not found 0x Note 0x

Found 04 October 2022 gps_asbach found the geocache

Heute wurde bei super sonnigen Wetter eine Runde mit den E-Bikes in den Rheinauen gedreht.
Alle Dosen konnten gefunden werden.
4. Oktober 2022 14:29
DFDC gps_asbach an James Doe

Found 07 October 2021 DerBimi found the geocache

Bei einem Spaziergang durch die Rheinaue habe ich mir auch den Bismarckturm angesehen... und dabei diese Dose gefunden. Vielen Dank fürs Herführen und Verstecken.

Found 14 March 2021 filser1 found the geocache

Die Rheinau hat so einiges zu bieten. Auch Caches gibt es dort. Der Bismarckturm war für mich ein Meilenstein in der Matrix und deshalb besonders wichtig. Für das alte Schätzchen gibt es einen Favoritenpunkt. Möge er der Cachergemeinde noch lange erhalten bleiben.
T4TC Filser1

Found 06 June 2020 Totoschka found the geocache

Dank Vorcacher musste ich nicht lang suchen.

Found 01 March 2020 prussel found the geocache

Während wir die Lab-Caches in der Bonner Rheinaue besuchten, haben wir uns auch die Bismarcksäule angesehen. Da einige Cacher das Döschen bereits in den Händen hielten, konnten wir uns problemlos im Logbuch eintragen 😉
Danke für den Erhalt dieses Oldies!

TFTC und Gruß aus Frankfurt am Main
Jutta & Michael
11:40