Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Bismarckturm Gronau

door JamesDoe     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Bonn, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 43.003' E 007° 08.314' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:00 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 17. maart 2006
 Listed since: 17. maart 2006
 Laatste verandering: 21. maart 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC1960
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

156 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
109 Bekeken
3 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Bismarckturm Gronau    Gevonden 156x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 04. oktober 2022 gps_asbach heeft de cache gevonden

Heute wurde bei super sonnigen Wetter eine Runde mit den E-Bikes in den Rheinauen gedreht.
Alle Dosen konnten gefunden werden.
4. Oktober 2022 14:29
DFDC gps_asbach an James Doe

Gevonden 07. oktober 2021 DerBimi heeft de cache gevonden

Bei einem Spaziergang durch die Rheinaue habe ich mir auch den Bismarckturm angesehen... und dabei diese Dose gefunden. Vielen Dank fürs Herführen und Verstecken.

Gevonden 14. maart 2021 filser1 heeft de cache gevonden

Die Rheinau hat so einiges zu bieten. Auch Caches gibt es dort. Der Bismarckturm war für mich ein Meilenstein in der Matrix und deshalb besonders wichtig. Für das alte Schätzchen gibt es einen Favoritenpunkt. Möge er der Cachergemeinde noch lange erhalten bleiben.
T4TC Filser1

Gevonden 06. juni 2020 Totoschka heeft de cache gevonden

Dank Vorcacher musste ich nicht lang suchen.

Gevonden 01. maart 2020 prussel heeft de cache gevonden

Während wir die Lab-Caches in der Bonner Rheinaue besuchten, haben wir uns auch die Bismarcksäule angesehen. Da einige Cacher das Döschen bereits in den Händen hielten, konnten wir uns problemlos im Logbuch eintragen 😉
Danke für den Erhalt dieses Oldies!

TFTC und Gruß aus Frankfurt am Main
Jutta & Michael
11:40