Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Seezeichen

Dies ist Nummer 38 von meinen Ortsteil Caches

by Hein Blöd     Germany

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 54° 30.360' E 011° 12.600' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 02 June 2006
 Listed since: 02 June 2006
 Last update: 22 November 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC1F58
Also listed at: geocaching.com 

66 Found
2 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
59 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Nach einem kleinen Spaziergang erreicht ihr die Koords.Dort sucht ihr nach der bekannten Filmdose.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Seezeichen    Found 66x Not found 2x Note 0x

Found 23 August 2010 Max 03 found the geocache

Nach der Shoppingtour hier etwas entspannt;-)

Not found 19 August 2010 Polenbär did not find the geoacache

Alles abgesucht, mehrere Möglichkeiten gefunden, aber nicht den Cache! Ja wo is er denn?

Found 16 August 2010 Team luto found the geocache

Team luto war da.

Den Cache am Seezeichen gut gefunden.

Danke fürs zeigen.

Found 22 July 2010 kaa19 found the geocache

Im Team mit caching steppi und cachingkröte Stacheldraht- und Stromschlagfrei gefunden und geloggt.

Zum Glück den richtigen Zugang gewählt. 

TFTC

kaa19 Cool

Found 25 May 2010 schnasemann found the geocache

Auch der hat zwei Anläufe gebraucht. Einerseits, weil die Koords nicht eindeutig sind, andererseits, weil ich des Owners Handschrift noch nicht kannte (nun weiß ich so langsam, wo man suchen muss). Danke für die sichtbaren Zeichen und den Cache. No 13 der Urlaubscacherei.