Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Geofranky

door geofranky     Duitsland > Bayern > Main-Spessart

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 55.306' E 009° 45.015' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 30. december 2007
 Listed since: 02. januari 2008
 Laatste verandering: 30. december 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC4D1D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

25 Gevonden
2 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
37 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)



Nun leiste auch ich euch ein bissl Gesellschaft :-)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Geofranky    Gevonden 25x Niet gevonden 2x Opmerking 1x

Opmerking 01. december 2009 Jufi heeft een notitie geschreven

Nachdem du ihn auf geocaching.com archiviert hast, solltest du das hier auch tun.

 

Gruß

 

Jürgen

Gevonden 21. juni 2009 Spessart heeft de cache gevonden

gefunden und geloggt

TFTC - Gruß, Spessart

Niet gevonden 13. juni 2009 Diefinder heeft de cache niet gevonden

Da ich auf dem Standpunkt stehe: "Nur wer im Logbuch steht kann auch online einen Find loggen" bin ich aufgrund der Vorlogs diesen Cache gar nicht erst angegangen. Später mußte ich dann leider feststellen, das trotz Fotologs einiger Cacher - Dosen und Logbuch bei etlichen Cachen vorhanden waren. Da haben sie sich`s aber leicht gemacht und damit nachfolgende Cacher leider etwas verwirrt.

Es grüßen Diefinder, Jochen

Gevonden 31. mei 2009 HUSTI heeft de cache gevonden

Es ist schon eine tolle Idee, die Sache mit der Ehrentafel. [:d][:d][^]
Leider waren nicht alle Döschen vor Ort (hier gibt es 'mal wieder ein Fotolog) und daran musste ich mich zunächst einmal gewöhnen. Dafür habe ich jetzt eine Menge Erinnerungsfotos an zwei superschöne Fahrrad-Cachetage. Herzlichen Dank dafür. [:)]
TFTC und viele Grüße von Husti


Gevonden 16. april 2009 Hamlog heeft de cache gevonden

Im Team mit JoJomau an der Ehrentafel Platz genommen. Den Cache #951 gefunden und gelogged.