Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Der Weiher

Der Cache befindet sich nicht an oder unter der Brücke. Magnet oder Pinzette sind hilfreich.

by Hein Blöd     Germany > Schleswig-Holstein > Ostholstein

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 54° 28.528' E 011° 14.911' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Route: 0.5 km
 Hidden on: 02 March 2008
 Listed since: 04 March 2008
 Last update: 16 August 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC5334
Also listed at: geocaching.com 

29 Found
2 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
16 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Der Weiher

 

Auf einem befestigten Rad und Fußweg

kommt Ihr zu einer Brücke.

Dort werdet Ihr den Cache finden.

Er ist kleiner als eine Filmdose.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Der Weiher    Found 29x Not found 2x Note 0x Maintenance 1x

Locked 16 August 2016 Hein Blöd has locked the cache

Not found 26 December 2009 el.Barto did not find the geoacache

Den Hinweis wegen der Brücke haben wir beachtet. Ein passendes Objekt in der Nähe war schnell ausgemacht. Aber auch unter Anwendung des Empfohlenen Hilfsmittels und einer Taschenlampe wurden wir hier nicht fündig.
Vielleicht müssen wir - wie Teams vor uns - einfach noch ein paar Mal herkommen...
Trotzdem Danke sagt das

Team el.Barto

Found 16 October 2009 Rachho found the geocache

Während eines Spazierganges rund um Presen gefunden. Etwas tricky das Versteck, aber dank Pinzette gemeistert- ;-)

Rachho

Found 27 September 2009 Eibel found the geocache

Found 25 August 2009 Zuckers found the geocache

Nach längerer Suche haben wir das Versteck aufgespürt. Unser schwacher Küchenmagnet hat uns leider nicht weitergebracht, aber Not macht bekanntlich erfinderisch... DFDC sagen die Zuckers