Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Puzzel cache

Bökenförde: Prozession zum Baum

Kleiner Mysti in der Nähe von Lippstadt

door Eibel     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Soest

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 40.000' E 008° 23.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. januari 2010
 Listed since: 02. januari 2010
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC9BFC
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

2 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
61 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Bökenförde: Prozession zum Baum    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 12. juli 2010 Stelvio68 heeft de cache gevonden

Nachdem das Rätsel nach etwas Mühen gelöst war haben wir den Cache schnell gefunden TFTC

Gevonden 11. april 2010 Drea&Vroni heeft de cache gevonden

Ganz alleine und ohne irgendwelche Hilfe haben wir diesen Cache gelöst und gefunden. Da lagen die fast entschlüsselten Koordinaten ne ganze Weile vor uns und irgenwann ist der Groschen dann auch gefallen. Heute dann schnell noch der Dose einen Besuch abgestattet.

Vielen Dank

Drea&Vroni