Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

DPSG Stamm St. Josef-Allerheiligen

Quick cache close to the old town.

door ChristianGK     Duitsland > Bayern > Nürnberg, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 27.333' E 011° 05.636' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 20. oktober 2010
 Listed since: 21. oktober 2010
 Laatste verandering: 04. maart 2015
 Listing: https://opencaching.de/OCB49F
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

58 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
1 Watcher
2 Negeerders
593 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

 DPSG Stamm St. Josef-Allerheiligen

The group St. Josef-Allerheiligen is member of the "Deutsche Pfadfinderschaft Sankt Georg" (DPSG, German Scout Association Saint George). It is part of the district Nürnberg / Fürth which belongs to the Diocese of Bamberg.
The group was founded on 25th of March 1980 and has currently about 50 members.

This cache is located close to the old town of Nuremberg and offers plenty of space to trade items and store TBs and coins.
The cache was placed with the permission of the land owner and the church administrator is informed as well. Parking area at the cache is available.

Gecodeerde hint   Decoderen

Arkg gb gur tevyyr. Bar vf qvssrerag.

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van DPSG Stamm St. Josef-Allerheiligen    Gevonden 58x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 2x

Gevonden 05. januari 2021 Matscher2004 heeft de cache gevonden

Beim Warten, diesen Cache auf der Karte entdeckt und gleich hin. Gut gefunden. Danke fürs zeigen und pflegen.
Viele Grüße
Matscher2004

Gevonden 28. maart 2020 TeamSeestern heeft de cache gevonden

Tftc

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. 29. januari 2018 micha_de heeft de cache gevonden

Nach einem langen Prüfungstag habe ich bis zum nächsten Termin noch ein wenig Zeit und werde diese nutzen um in Nürnberg mal wieder eine Dose zu "heben".
Diesen DPSG Pfadfinder Cache wollte ich schon vor einer Weile mal besuchen, aber es hatte sich dann doch nicht so ergeben. Also heute ist es dann soweit, das Wetter ist trocken und relativ schön und ich kann diese Kirche besuchen und mal drum rum gehen. Es sind gerade wenige Menschen in dieser Gegend unterwegs und ich kann in Ruhe loggen,Bald geht es für mich dann weiter zum Treffen, damit ich auch rechtzeitig am vereinbarten Treffpunkt ankomme.

Vielen Dank an die Pfadfinderinnen und Pfadfinder für den Cache und die Hege und Pflege des selben.

Herzlich Gut Pfad
Micha

Gevonden 21. september 2016 freilandrose heeft de cache gevonden

Zusammen mit Albireo89 nach der Schulung gefunden. Ich bedanke mich bei ChristianGK für das Legen und Pflegen des Tradis und viele Grüße aus Klein-Gerau.

Gevonden 29. september 2015 Cakir6 heeft de cache gevonden

Schneller H&M ...thx