Waypoint search: 

Locked

 
Hilfe! Die Achtziger sind zurück!

 [entfernt]

by Dr.Cool     Germany > Bayern > Fürth, Landkreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 25.397' E 010° 59.059' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Route: 3.0 km
 Hidden on: 29 October 2010
 Listed since: 01 March 2011
 Last update: 02 September 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCBE79

2 Found
0 Not found
1 Note
1 Watcher
1 Ignorers
151 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Infrastructure
Time

Description    Deutsch (German)

Die Cachebeschreibung wurde gelöscht, weil der Besitzer die Opencaching.de-Datenlizenz abgelehnt hat.

Utilities

This geocache is probably placed within a nature reserve! Please see here for further information.
Naturschutzgebiet Hainberg (Info)

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Sandheiden im mittelfränkischen Becken (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Hilfe! Die Achtziger sind zurück!    Found 2x Not found 0x Note 1x

OC-Team Note 02 September 2013 pirate77 wrote a note

Vandaliertes Listing zurückgesetzt, Koordinaten wiederhergestellt.

Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.


pirate77 (OC-Support)

  Coordinates:  N 49° 25.***' E 010° 59.***'

Found 13 November 2010 sqrt found the geocache

Ach ja, die 80er. Fürchterliche Frisuren und noch schlimmere Klamotten. Gut, dass es vorbei ist. [;)] Trotzdem sind Kassetten doch irgendwie noch faszinierend. TFTC und Grüße an unsere Mitcacher, sqrt

Found 12 November 2010 Justus&Kay found the geocache

Nachlog, da vor einiger Zeit schon auf GC gefunden:

Ja auch wir waren mit den beiden achzigern dabei . Erst dachten wir das Wetter macht uns größerer Probleme. Auch die ersten Logs lasen sich komplizierter. An Stage1 mussten wir schon ein wenig knobeln, aber die weiteren Stages waren gut lösbar. An Stage4 kam ein leichter Hüftschwung auf und wir schwelgten in den 80ern. Danke an den Owner für einen schönen Cache.

Justus&Kay