Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Hallelujah

...klettern weiter oben

by Sequoia     Germany > Nordrhein-Westfalen > Bielefeld, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 59.530' E 008° 32.254' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 23 March 2011
 Listed since: 24 March 2011
 Last update: 02 April 2018
 Listing: https://opencaching.de/OCC03B

16 Found
1 Not found
0 Notes
3 Maintenance logs
4 Watchers
0 Ignorers
559 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Route

Description    Deutsch (German)

hallelujah-Kreuz oberhalb des Steinbruchs

 

Liegt nicht direkt am Hallelujah-Steinbruch, aber vom Cache ist er keine 100m den Berg hinauf.

Wem eine Micro-Dose zu klein ist, besuche Pjörnrachzarck; auch das Final der Promenadenmischung liegt ganz in der Nähe.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Bielefelder Osning mit Kalkstein- und Sandsteinzug (Info), Naturpark Eggegebirge und südlicher Teutoburger Wald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Hallelujah    Found 16x Not found 1x Note 0x Maintenance 3x

Archived 02 April 2018 Sequoia has archived the cache

Found 17 April 2016, 20:58 JanboGc found the geocache

Nach längerem Suchen dann doch gefunden. Dies war unsere erste Dose auf Opencaching.
Vielen Dank für diesen schönen Cache.

Found 27 February 2016, 15:00 syd+barrett found the geocache

Wird langsam ein wenig feucht.

Available 27 June 2015 Sequoia has maintained the cache

Cachekontrolle: Alles ok.
Der Steinbruch ist wieder frei zugänglich.

Found 03 April 2015, 16:04 realspurtle found the geocache

16:04 Uhr / #3
Yeah- mein dritter gefundener Cache...
Na ja, vielleicht nicht ganz...
Die Suche nach einer Promenadenmischung führte uns ganz unverhofft in diese Gegend und da erinnerte ich mich an diesen OC... Selbstredend haben wir nach dem Döschen gesucht und uns ins Nüchlein eingetragen...
TFTC...