Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

n e L

door account delated     Duitsland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 00.500' E 007° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: andere grootte
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:05 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 01. september 2012
 Published on: 01. september 2012
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCEAB6

3 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
51 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van n e L    Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

  Coördinaten  N 54° 00.***' E 007° 00.***'

Gevonden 17. september 2011 Der-FX heeft de cache gevonden

Na das ist ja mal ein ding. Nach dem ich schon von der bergischen spielstätte so begeistert war, und der owner persönlich mir den besuch dieser Dose ans Herz gelegt hat, war ich soeben vor Ort. Was soll ich sagen außer, mehr von so etwas.Ganz toll. Leben Gruß an den owner und DFDC Der-FX

Gevonden 17. juni 2011 Team Shark Attack heeft de cache gevonden

Revolution: Der Leitplanken Tradi hat wieder einen Sinn!!
Heute im 2/3 Team hingefahren, gestaunt und gelogged. Vielen Dank für diese tolle Idee, das gibt definitiv 'nen Favo Punkt! TFTC!

Gevonden 13. juni 2011 Sennencacher heeft de cache gevonden

Ja, das ist ein feines Döschen ...

 

... zum Glück hatten wir eine Pinzette dabei ;-)

 

TFTC und liebe Grüße

 

Die Sennencacher