Waypoint-zoeken: 

Logs van Wollen wir spielen #5 -Domino-    Gevonden 7x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. 04. april 2017 sarahnase heeft de cache gevonden

Am 4.4. gefunden. Vielen Dank!

Gevonden 18. maart 2015 Dekthep heeft de cache gevonden

Hier war ich mit Geocaching.com, jetzt auf OC nachgeloggt. Cool

Niet gevonden 03. september 2014, 16:10 joberg heeft de cache niet gevonden

Station 1 gefunden, nicht aber Station 2 (nur die vermeintliche Cachebefestigung?).

LG Joberg

Beschikbaar 28. februari 2014 Lillisternchen has maintained the cache

wieder freigegeben

Gevonden 20. mei 2013 semlinika heeft de cache gevonden

Gevonden 20. mei 2013, 17:00 Ahle Wurscht heeft de cache gevonden

Gemeinsam mit Semlinika nach längerem Irrweg gefunden

  New coordinates:  N 51° 20.136' E 009° 51.131', moved by 204 meters

Gevonden 31. maart 2013 G.G.M. heeft de cache gevonden

Mit Verwandten und Freunden gespielt, Spaß gehabt und geloggt.

  Coördinaten  N 51° 20.026' E 009° 51.146'

Gevonden 06. januari 2013 Rhönsucher heeft de cache gevonden

Schöne Idee, das Spiel hat Spaß gemacht
TFTC

Gevonden 25. december 2012 GG WG heeft de cache gevonden

Nachem wir einen Verdauungsspaziergang gemacht hatten . Konnten wir hier eine Runde spielen, wir hatten dieses Spiel schön länger nicht gespielt. Doch als wir wieder zu Hause waren wurde der Schrank nach unseren Steinen abgesucht. Und dann gings mit Spaß weiter. Tolle Idee .

LG an die Ownerin

[Terug naar de cachebeschrijving]