Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Archivierter Cache

door hk@gg     Duitsland > Thüringen > Sömmerda

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 16.200' E 011° 03.600' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.3 km
 Verborgen op: 09. augustus 2005
 Listed since: 08. november 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0919

17 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
16 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Archivierter Cache    Gevonden 17x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

  New coordinates:  N 51° 16.***' E 011° 04.***'

Gevonden 07. augustus 2009 diainsel.de heeft de cache gevonden

Schnell gefunden auf unserer heutigen Tour. Leider hatte Homo Erectus bilzingslebensis schon geschlossen.
TFTC, Gruß
Eberhard

Gevonden 03. augustus 2009 mirabella heeft de cache gevonden

Ein herrliches Plätzchen mit einer grandiosen Pflanzenvielfalt, dass Team hat gesucht und ich gleich gesammelt - für den Tee zum Abendessen. Gelogt gegen 18.00 Uhr mit herzlichen Grüßen von Mirabella und Team.

 

Gevonden 09. mei 2009 Olle+Oller heeft de cache gevonden

Mit Gastcacher aus dem Eichsfeld die nette Runde gemacht und gefunden.
Eine Woche nach Eröffnung des Pavillons war nicht mehr viel Trubel. Wer also die älteste Straße der Welt sehen will (über 300000 Jahre altes Pflaster!!!) muss nach Bilzingsleben.
Der Steppke war begeistert, sich was rausnehmen zu dürfen, das reinlegen haben wir dann erledigt.

IN: Ü-Ei-Figur
OUT: Figur

TFTC

Olle+Oller

Gevonden 20. januari 2009 nimmerklug heeft de cache gevonden

Interessante Gegend und vor Allem der Sternenhimmel hat uns heut Abend fasziniert...
TFTC

Opmerking 18. oktober 2008 hk@gg heeft een notitie geschreven