Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Baum

In direkter Nähe zum Stadtpark

door Nikl10     Duitsland > Bayern > Nürnberg, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 28.071' E 011° 05.477' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 18. maart 2014
 Published on: 18. maart 2014
 Laatste verandering: 05. mei 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC109E9

6 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
1 Negeerders
57 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Bitte einen Stift mitbringen um sich ins Logbuch einzutragen!!!
Muggle-Gefahr

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Baum    Gevonden 6x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 05. mei 2014 Nikl10 has archived the cache

Archivieren

Gevonden 19. april 2014, 17:30 Bierfilz heeft de cache gevonden

Das Versteck schon bei der ersten Vorbeifahrt mit dem Fahrrad lokalisiert. In einiger Entfernung habe ich etwas gewartet bis die Muggels weg waren. Dann, en passant, die Dose zum loggen etwas abseits gebracht. Das Fahrrad in die andere Richtung bewegt, und die Dose wieder abgelegt, dabei so "getarnt" wie vorgefunden.

Ein sehr gewagtes Versteck hat sich nikl10 für seine Dose da ausgesucht! Danke!

Gevonden 13. april 2014 Nicole1338 heeft de cache gevonden

Schnell gefunden :)

TFTC Nicole1338
#70 @ April 13, 2014 11:46

Gevonden 13. april 2014 Doc Cool heeft de cache gevonden

#6977

Na, das ist ja mal ein kreativ gemachter Behälter. Aber ob der lange wsserdicht bleibt? Man wird sehen

Vielen, lieben Dank an den Owner für den Cache und schöne Grüße aus Oberasbach bei Nürnberg

Dr.Cool

Gevonden 30. maart 2014 KW1977 heeft de cache gevonden

Auch hier wurden wir schnell fündig. Eine interessante Dose :-)

Danke!

Grüße
das-sadistenteam